Mēs piedāvājam visus trīs.
Reklāmas kampaņa ir domāta kāda noteikta mērķa sasniegšanai, proti, pirkumu skaita sasniegšanai ar dažādiem rīkiem, kas var būt digitālā reklāma kādai noteiktai mērķauditorijai vai noteiktu svētku piesaistes kampaņa, piemēram, Valentīndienā, lai palielinātu pirkumus tiek veidota reklāmas kampaņa, kuras mērķis ir pārdot noteikta daudzuma kaklarotu vīriešiem, lai dāvinātu kā dāvanu sievietei.
Mārketinga kampaņa ir ar lielāku vērumu un iekļaus vairākas darbības, piemēram, publikāciju veidošana sociālajiem medijiem, logotipa nomaiņa sociālajos medijos kādai tematikai un citas darbības, kas būs ap vienu tēmu, lai sasniegtu kādu mērķi, piemēram, Ziemassvētku mārketinga kampaņā tiks izstrādāts logotips Ziemassvētku noskaņās, e-pasta paraksts darbiniekiem, publikācijas ar atsevišķiem Ziemassvētku ticējumiem un reklāmas kampaņa ar iespēju laimēt dāvanu karti Ziemassvētku sezonā. Tas būs dārgāks pakalpojums, bet nodrošinās lielāku statistisko pieaugumu iesaistē un citos veiktspējas rādītājos un ļaus uzlabot uzņēmuma tēlu. Tātad kopumā ar skatījumu pieaugumu, vienlaicīgi korelācijā jābūt arī pirkumu vai cita unikāla notikuma, piemēram, pieteikumu skaitam.
Sociālo mediju pārvaldes pakalpojumi ir kārtējs uz abonēšanu balstīts pakalpojums, kas nodrošina noteiktu veiktspējas radītāju stabilu pieaugumu un nav domāts kādu noteiktu mērķu sasniegšanai, tas arī veido uzņēmuma tēlu un nodrošina klientu iespēju atgriezties pie Jūsu uzņēmuma. Tātad šie pakalpojumi nodrošinās sekotāju un iesaistes stabilu pieaugumu, kas nozīmēs arī stabilu skatītāju skaita pieaugumu.