“Pitch Battle“, jeb uzņēmumu ideju prezentācijas festivāls jauniešiem vecumā no 15 līdz 27 gadiem.
SmartUps jau otro gadu norisinājās Rīgā, ar mērķi apvienot jauniešus, kuriem ir uzņēmejdarbības idejas, lai dotu reālu iespēju uzsākt tās. Pasākumu uzsāka Jolanta Kozlovska, kas sava līderības projekta ietvaros GoBeyond izstrādāja pasākumu Pitch Battle.
Šis bija pirmais gads, kad Horizon Studio Latvia piedalījās kā sadarbības partneris, nodrošinot pasākuma mārketingu, diplomus, vizuālās pamatnostādnes un 3. vietas balvu kopā ar SEB Latvija.
Horizon komanda sadarbojās ar Jolantu Kozlovsku, pasākuma “guru” un vadītāju. Kozlovskas kundze bija gatava sadarboties mārketinga jomā, lai nodrošinātu pasākuma kvalitāti un konkurētspēju.

Arturs Vilhelms Korņējevs, Mārtiņš Zariņš, SMARTUPS dalībnieki.
Ņemot piemēru no “labās prakses“, Horizon komanda apvienoja Instagram mārketingu ar vizuālajām pamatnostādnēm. Pasākuma laikā Horizon piešķīra 3 mēnešus mazo plānu 3. vietas ieguvējam Fortfull Group par ideju radīt pulkseņus vājredzīgajiem.





Sociālo tīklu personalizētais piedāvājums
Personalizētais piedāvājums ir ieskicējums – ko un kā mēs vēlamies veidot mārketingu.
Mākslīgā intelekta (MI) izmantojums publikāciju veidošanā
MI ir ļāvis mainīt publikāciju veidošanas pamatus. Ja iepriekš būtu nepieciešams strādāt ar apgrieztām bildēm un sliktāku kvalitāti, tad tagad mums ir iespēja uzlabot bildi un pārveidot tieši tā kā tas mums ir nepieciešams.
Zīmola lapas izstrāde.
Nozīmīgs pirmais solis, lai noteiktu izmantojamās krāsas, logotipu, burtu fontu un lielumu, kā arī vizuālo elementu saplūšanu kopā.
Publikācijas veidotas Instagram un Facebook platformām.

Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©

Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©

Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©

Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©

Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©

Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©

Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©

Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©

Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©

Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©

Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©
Drukāto materiālu veidošana SmartUps norisei.
Tas ietver dizaina veidošanu un pašu materiālu drukāšanu
.
SmartUps dienas programma
Dienas programma paskaidroja, kāda būs dienas programma. Tā tikka ievietota prezentācijā, kā arī izdrukāta un pielīmēta pie sienas.





















Meta Ads reklāmas Instagram un Facebook platformās.
Mērķis:
Radīt atpazīstamību, kā otrajam mārketinga veidam pēc privātas uzrunāšanas.
Mērķauditorija:
16 – 18 gadus veci jaunieši.
Sasniegšana:
Mērķauditoriju sasniedz caur privātu uzrunāšanu – nosūtot skolām informāciju, dalība publiskos pasākumos un Meta ads atgādina jauniešiem par iespēju.
Izaicinājumi:
Facebook reklāmu maksa, reklāmu optimizācija, piesaistošu reklāmu veidošana.
Rezultāti.
Reklāma bija kā papildu mārketinga avots – personīgajai uzrunāšanai. Tā atgādināja par pasākumu un pieteikšanos.
Klikšķi 32
Skatījumi 8031
Jauni sekotāji 22
Iztērēti 9,89 EUR
Par klikšķi 0,31 EUR
pieteikušies pirms reklāmas 20
pieteikušies pēc reklāmas 35
Reklāma bija aktīva vienu nedēļu un budžets tika sadalīts uz vairākām dienām ar dinamisku tērēšanu.