SmartUps bija jauniešu uzņēmejdarbības stāstījumu prezentēšanas konkurss, kas norisinājās jau otro gadu pēc kārtas. To organizēja studente Jolanta Kozlovska sava līderības projekta GoBeyond ietvaros.

Šis bija pirmais gads, kad Horizon Studio Latvia piedalījās kā sadarbības partneris, nodrošinot pasākuma mārketingu, diplomus, vizuālās pamatnostādnes un 3. vietas balvu kopā ar SEB Latvija.
Horizon komanda sadarbojās ar Jolantu Kozlovsku, pasākuma “guru” un vadītāju. Kozlovskas kundze bija gatava sadarboties mārketinga jomā, lai nodrošinātu pasākuma kvalitāti un konkurētspēju.
Ņemot piemēru no “labās prakses“, Horizon komanda apvienoja Instagram mārketingu ar vizuālajām pamatnostādnēm. Pasākuma laikā Horizon piešķīra 3 mēnešus mazo plānu 3. vietas ieguvējam Fortfull Group par ideju radīt pulkseņus vājredzīgajiem.





Sociālo tīklu personalizētais piedāvājums – Personalizētais piedāvājums ir ieskicējums – ko un kā mēs vēlamies veidot mārketingu.

Mākslīgā intelekta (MI) izmantojums publikāciju veidošanā
MI ir ļāvis mainīt publikāciju veidošanas pamatus. Ja iepriekš būtu nepieciešams strādāt ar apgrieztām bildēm un sliktāku kvalitāti, tad tagad mums ir iespēja uzlabot bildi un pārveidot tieši tā kā tas mums ir nepieciešams.
Instagram un Facebook publikācijas
Tika veidotas arī Facebook reklāmas, kas sasniedza 8 tūkst. lietotāju un palielināja pieteikušo skaitu no 20 līdz 35 cilvēkiem. (10 eiro reklāma)












Drukāto materiālu veidošana SmartUps norisei.
Tas ietver dizaina veidošanu un pašu materiālu drukāšanu.





