Viesiem informācija par kotedžu bija pieejama tikai caur tiešsaistes ceļojumu aģentūru Booking un Airbnb vietnēm. Sadarbojoties ar klientu, tika izstrādāta tīmekļa vietne un sociālie mediji, kā arī sniegti ieteikumi, kā uzlabot klientu piesaisti.

Kotedžai nebija aktīvu sociālu mediju, vienīgi Facebook. Iepriekš tika aktīvi veikta reklamēšanās raidījumos kā TV3 “Biznesa attīstība” un viss.lv “Bizness un izklaide”. Kā arī kotedžai nebija viena tīmekļa vietne, kurā viesi varētu iepazīties vairāk ar pieejamām ērtībām un apskatīt tuvākos atpūtas un izklaides objektus.

Gada laikā tika izstrādāta tīmekļa vietne un sociālie mediji. Tas ietvera grafiskā dizaina izstrādi un bilžu uzņemšanu. Izmantojām arī jaunākās tehnoloģijas, lai sasniegtu savus mērķus, piemēram, mākslīgais intelekts vecāku fotogrāfiju uzlabošanai.

MI ļāva mums strādāt ar esošajiem materiāliem, neatkarīgi no to kvalitātes. Tas uzlaboja zemākas kvalitātes fotogrāfijas un palielināja mazākas, lai ietilpinātu to publikācijā vai tīmekļa vietnē nepieciešamajās vietās.

Rojas rodes turpinās attīstīt savu digitālo klātbūtni, paplašinot savu piedāvājumu un aktivitāšu klāstu, izmantojot gan tīmekļa vietni, gan sociālos medijus, lai nodrošinātu ilgtermiņa attīstību un vēl vairāk piesaistītu viesus no visas pasaules.

Īpaši svarīgi bija izcelt RojasRodes zaļo krāso. Tai iedvesma bija apkārt esošie koki un gaiši zaļais koptais mauriņš.

Uz katras bildes var uzspiest un apskatīt tuvāk.

Tīmekļa vietnē tika ieviestas trīs valodas – latviešu, angļu un vācu. Tās galvenais uzdevums bija kalpot kā tiltam starp klientu un tūrisma aģentūru lapām – Booking un Airbnb. Lapas tekstu, fotogrāfijas un citas nepieciešamās lietas sagatavoja mūsu komanda.

Uz katras bildes var uzspiest un apskatīt tuvāk.

Tāpat papildus tika uzņemtas fotogrāfijas un izveidotas citas papildu lietas kā plakāti, apskats par krāpniecību internetā un kā to novērst un citas.

Skip to content